Gulll00 1 ay once 2 kez gitmistim burun kemigi kisa denildigi icin ve bobreklerin de buyume vardi. Aminosentezi kabul etmedim. Sonra daha cagirmadi. Kadin dogumla devam edersin demisti. Randevu buldum persembe gunune. Bunun icin gitsem bakarlar mi sizce.
Aylaa123 Gulll00 riskli bir durumsa bakarlar diye düşünüyorum ama hastaneyede bağlı biraz hafta ilerlediği için bakmayadabilirler gidip sansınızı deneyin en azından