Sema678 39+5 olduk ve beyefendi hâlâ gelmek istemiyor ,ne zaman doğuracağım gittikçe ağırlaşıyorum takıntı haline geldi benim gibi doğuramayan var mı kızlar?
Sema678 Suni sancı kesin sonuç verir mi ? Doktorum 1 temmuza kadar doğum olmazsa suni sancı deneriz dedi ya suni sancı olmaz da sezaryen olmak zorunda kalırsam offf
Hilal2901 Sema678 hiçbişiyim yojtu uktda kilosu yüksek çıktı haftası da geçiyor diye doguma almışlardı
Gamze321 Bende 40+2 deyim benimde erkek.Kendi gelmesini bekliyoruz ama daha tık yok nolcak bilmiyorum
Hilal2901 Gamze321 bana suni ve epidural verildi o yüzden sancı hiç hissetmedim ondan yorum yapamıyorum😂 sadece son andaki ıkınmaları hissettim ondada 2-3 ıkınmada cıkıyor bebiş