35+5 oldum kızlar yaklaşık 1 aydır aşırı terliyorum 2 hafta öncesine kadar amaan bir şey olmaz diyordum ama uyandığıma komple kıyafetim yastığım yatak su içinde. Tekrar duş alıp uyusam tekrar aynısı. Daha doktora gitmeme de var bi problem midir sizce bu? Terlemem normal ama bu kadarı normal mi bilemedim