Bahargunesi canm aslında biryıl beklemek mantıklı neden dersen , heray saglıklı yumurtamız olamaya bilir , yada o ay yumurta çatladıgında sperrmle denk gelmio olabilir . bu hususta önemli kriterlerden biride erkek spermi . ilk günden eşinde test vermesi gerekirdi . eger saglıklı spermler varsa emin ol illa denk gelior yumurtaya . cünkü sperm 72 saat içerde yaşayabiliyor . bide bi
doktor şöyle demişti ; yumurta ve sperm sevgili gibidir ilk tanışmaya başladıklarında konusurlar sora el ele tutuşurlar sora birbirini tanıdıktan sonra birleşirler . bu demek oluyorki bu tanıma işi 1 yılı buşabilir . yaşın kaç bilmiorm ama eşin muakkak ürolojiye gitsin yada gitmiorsa özel bi labaratuar( düzen labaratuarı) bu konuda cok iyi sperm testi versin . muakkak morfolojiyede baktırsın spermde . sende yumurta takibine başla . doktor ay içinde seni kontrol ederek hangi günler ilişkiye girmen gerektiğini belirlesin . hiç strese girme . dert varsa derman doktorda allahın izniyle . bi
yıldır olmuo de devlet doktorları bi yıl olamadan önemsemi . pembe bi yalandan zarar gelmeZ :)