Pinaargunes Kızlar 11 temmuz gibi tarih aldık bakalım minikler erken gelmeye kalkmazsa allahin izniyle vakit daraldı gerginlik çoğaldı siz de durumlar nasıl😌 11 temmuz da doğumu olan var mı🙏
Melosunannesii Pinaargunes 36+1 1 temmuza gün aldık yüksek tansiyon sebebiyle stres heyecan korku hepsi bir arada
Pinaargunes avukathanims tam 38+3 de alicak beni😊🙏 normalde 39 da alicakti 15 temmuz ama 11 e dustuk zaten sicaklarda ugraşamiyorum artik bian önce olsun da 3 gün 5 gün fark etmiyo artik sağlicakla kavuşalim da 😊
Pinaargunes Melosunannesii valla aynı şeyleri hissediyoruz kesinlikle hepsi var , inşallah sağ sağlim sağlıcakla kucağımıza alırız hiç korktuğumuz gibi olmaz inşallah🙏😍