Günde 4 defa prilam kullanıyordum bulantılarım geçmeyince doktor prizin diye bir ilaç yazdı tabiki hala bulantılarım geçmedi ama eskisine göre daha iyiyim. Evde yemek yapmayın daha kötü olursunuz. Yemek için eşinizden yardım alın ya da anne kayınvalide gibi akrabalardan. Benim başlarda canım meyve yemek istiyordu ama yedikten sonra tiksiniyordum. Yeni dünya, elma, erik falan iyi geliyordu. Krakerde acaaaayip iyi gelmişti ama daha sonrasında ondanda tiksindim maalesef. Şuandada Allahlığım 3. Ayı geçtik ve hala bulantılarım var. Biraz sabredin ve bence prizin kullanın