Merhaba kızlar erken doğum riskim olduğu için yaklaşık 3 aydır dupbaston kullanıyorum. Bugün eczaneden alırken eczacı bunu hamile iken mi kullanıyorsun gibi bişeyler söyledi kafamı karıştırdı. Hamilelik boyunca kullanan var mı. Kontrole gittiğimde yine doktoruma da soracağım sizlere de sormak istedim.