Aysenuer benim ilk doğumda kilom daha fazlaydı ama tek seferde yapmışlardı spinali. Yapılması rahattı ama sonrasında taburcu olunca çok fena baş ağrısı olmuştu. O da 1-2 günde geçti.
3 hafta önce 2.doğumumu yaptım. Spinali 4-5defa denediler, çok zor oldu. Yeri bulmak için belime eliyle bastırmaları falan da çok ağrılıydı. Doğumun sonuna doğru da aşırı baş ağrısı ve omuz ağrısı başladı. Şimdi böyleyse doğumdan sonra nasıl olacak diye korkmuştum ama doğumdan sonra spinalle ilgili bir ağrım sızım olmadı. Sadece dikiş yerlerimden dolayı ağrım oldu.
İnşallah sizin de bir problem olmaz.