Alparslanmom__ Merhaba hamisler iki hafta önce gittgmde bebegm baş aşağı pozisyonda idi bu hafta 33 haftalığım sol tarafa yukarı dönmüş geri baş aşağı dönermi sizce bu durumu yaşayan annelerimiz varmı sonradan kanala giren yada bunun için neyaptnz?
Hilal2901 Alparslanmom__ döner döner. İlk gebeliğimde bebeğim 20 hafta olmadan bas asagı dönmüstü ve bir daha geri dönmemisti. Simdi tekrar hamileyim bas asagıydı 30. Haftada haraket hissetmiyorum diye acile gittim makat geliş dediler dönmüstü. 32 de tekrar gittim bas asagı geri dönmüstü 😂😂 sürekli dönüyor o pozisyonunu bulur allahın izni ile
Hilal2901 Alparslanmom__ diyorum ya ilkşnde böyle bisi yasamadım ikincisi fıldır fıldır dönüyor ben de anlamadım 😂😂
Alparslanmom__ Hilal2901 bazen ne istersek isteyelim doğumu bebislerimiz belirliyor sağlıklı olsunlarda nasıl gelmek istiyorlarsa öyle gelsinler gönlüm normalden yana tabi ama 😊🙏