Hilal2901 9Busra9 kardiyolojiylr birlikte takip edilirsin muhtemelen doktorların hangi dogumu uygun gördüğünü söyler sana ❤️ sağlıkla gelsin
9Busra9 Yeniyeniden bakalım eğer tetkikler güzel giderse vajinal istiyorum ama her şey gidişata göre işte 🥰
9Busra9 bcnr8 evet gittim normal doğum için herhangi bir sorun görülmediğini yapabileceğimi söyledi ☺️ eğer kadın doğum uzmanımda normal doğuma onay verirse ve bebişte o şekilde gelirse normal istiyorum 🥰
bcnr8 9Busra9 ben çok stres yapıyorum ve korkuyorum. Sizde aynı olumsuz düşüncelere kapılıyor musunuz