Beybiik ben 23 haftadayım biri 8 cm bilkide şuan daha büyümüş karnım normal hamileden biraz daha ilerde dr sordum normal dedi çalışmama rağmen ağrım yok çok şükür sadece ani hareket yapınca ağrım oluyor özele gidiyordum beni Zeynep Kamil yönlendirdiler bende devlette yapacam üstelik normal doğum yapacam