altnnmervekzl kilolu çocuğu değil aslında kilosu az olan çocuğu doğurmak zor Cnm benim doktorum cuma günü 3 kiloyu görmüş artık istersen normal doğum yapabilirsin dedi öncesinde hep sıkıntı olduğu için sezeryana hazırlanıyordum ama öyle deyince hareketler yapmaya başladım hopladim zipladim kostüm resmen normal doğum yapmak için gecesinde uyumadım karnım taş gibi oldu sabah nişan geldi üzerinde sancı siddetim arttı hastaneye gittik doğum başlamıştı cuamrtesi günü boyunca öyle soğutmayı bekledim artık kolum kanadım kırıldı hiç halim kalmadı çocuk küçük diye kanala kendini atamiyor yani baskı uygulayamadigi için dogmuyordu pazar gecesi doğurdum sabah 2 bucukda ama mahvoldum resmen birde 2.200 Gr dogdu bende nasıl davranacagimi bilmiyordum cocukda kendini atamadi hep içimi parçaladı geldi kötü bir doğum hikayesi ama sende böyle olacak diye birsey yok yani kısacası dediği kiloda ise bebeğin korkma normal doğum daha rahat yaparsın