bykarakan Uzun bir aradan sonra selamlarrr ☺️ Normalde yarın regl olmalıyım bugün erken gebelikte testi yaptım. Bakmaktan gözümde körlük oluştu😬 Sizde bir bakın var mı acaba efekt de yaptım ama bilmiyorum
Filiz-02 bykarakan çizgi görünüyor var galiba ama istersen normal gebelik testi al sadece kagıt şeklinde onda net belli oluyor ben bunları çok almıştım kimi boş kimi pozitif çıkıyordu en iyisi gebelik testi diyip alın ben onunla öğrendim
FairyMoon bykarakan evet belli oluyor inşallah hamilesinizdir. Her sabah ilk idrarla bir kaç gün daha yapıp koyuluğu takip edin bence
bykarakan Filiz-02 evim eczaneye uzak bende garantidir diye erken gebelik testi alıyorum internetten bugün siparişim gelecek akşam yine mi yapsam acaba
Seymalar bykarakan merhaba tekrar yaptınız mı sonuç ne çıktı merak ettim 🥹 bir arkadaş da koymuş testini araya kaynamış sizinki 🫠
Ferman21 Pofidik123_ benmde testim boyleee cok hafif silik cijti 7 gun var asiri gogus hassasiyetim var kasiklarda batma var sizin belirtiniz neydi acaba birde bat ne zaman
ezgickm bykarakan şuan benimde üç testim bu şekilde çıktı görüyorum çizgi inşallah vardır 🙏 ama bu yalancı testlerden sonra tam anlamıyla sevinemez oldum ben yaa
Pofidik123_ Hanzde bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 6.ayımda sonlandı 3 ay önce şu an hem korku hemde aşırı bi mutluluk var