Mervekus2402 Kızlar dünden beri ara ara sadece sağ bel boşluğumdan karıncalanma hissi uyuşma gibi bi his var bu yalancı sancı mı 37+1im
Melikebldz Mervekus2402 düzensiz ve pzoisyon değiştirildiğin de nefes alıp verdiğinde geçiyorsa yalancı sancı canım ama düzenli geliyorsa pozisyon değiştirildiğin de geçmiyorsa biraz kendini dinle bekle dakika tut ona göre sen karar ver Allah yardımcın olsun inşaAllah 🤲🏻
Mervekus2402 Melikebldz evet evet geçiyor. Ama sadece doğum sancısıda böyle bi hismi merak ediyorum karıncalanma uyuşukluk hissi gibiydi
Melikebldz Mervekus2402 benimde ilk hamileliğim o yüzden doğum sancısı nasıl bir şey bilmiyorum korkutmak istemem ama ablam o göreceğin en hafif sancı demişti bana 😅 o yüzden bilemiyorum Allah yardımcın olsun benimki sezeryan olacağı için bir şey diyemiyorum 🥲