Son haftalara girmemle birlikte doğum sancısını aratmayacak gaz sancılarım olmaya başladı. Geceleri kasıklarıma bıçak batar gibi oluyor aniden ağlayıp bağırarak uyanıyorum ve geçmek bilmiyor. Yemek yemeye korkar oldum. Önerebileceğiniz neler var ılık duş ve yürüyüş dışında?