Merhaba kızlar benim bat 23 tü 22 Haziran da kan verdiğim de negatif ti dün test yaptım o da negatif gösteriyor dün akşam bı kaç damla pembe lekelenmem oldu günüm geçiyor ilk defa bu kadar geçti acaba yerleşme kanaması olabilir mi daha devami gelmedi bildiğiniz pembe hatta su kadar sıvıydi görsel eklenebilir mi