2727dfne Kızlar bebegişi görmeye gidicem ultrasyona göre 12+4 ama adete göre 14+4 şehir hastanesine gidiyorum cinsiyeti söylermi acaba bacaklarını acsın dye ne yemeliyim ne kadar önce yemeliyim yardım edinnnnn
Seliin1 2727dfne Canım ben 16+4ken gittim ilk başta göstermedi doktor sen biraz dolaş çikolata falan ye dedi çıktım çikolata yedim baya bi yürüdüm tekrar içeri girdiğimde anında gösterdi ☺️ Mutlaka çikolata ye ve yürü ☺️
Aylaa123 2727dfne şehir hastaneleri ve devlet genelde 16. Haftayı bekliyor bacagını açarsa belki tahminde bulunur sadece ama söylemiyorlar
2727dfne Seliin1 zaten hastanenin icinde yarım saat yüricem tramvay tam önünde iniyor ama ucu bucagı yok hastanenin cikolatayı da 2 3 tane yerim 🤣 artık icimde savaşırmı bilmyorum
2727dfne Ezgi1212 türk kahvesi hic sevmem ama cok şekerli yapıp gitmeden icerim bii bütün önerilere acıgım bu gun
Sevvalll42 2727dfne iki iç tane çikolata yersen yine göremezsin bu seferde çok hareketli oluyo üç kare ye yeter
biranneo_ 2727dfne ay çikolata meyve suyu falan bende işe yaramamıştı açmadı bacaklarını hanımefendi bir türlü inşallah sizinki açar ☺️
Aylaa123 2727dfne yanlıs tahmin etmelerindense zamanında öğrenin bence kıyafet alışverişi için genede detaylıyı bekleyim derim çünkü cihazlar iyi değilse yada pozisyondan kaynaklı kordonla çok karıştırılıyor