Damlademirr canım sezeryan olan birisi olarak
SÖlüyorum ne sondayı taktıklarını anlıyorsun ne çıkardıklarını ve ben ilk gün kalktım ayağa tabi bünye meselesi
Ama sondayı zaten seni uyuşturduktan sonra takıyorlar çıkarırken de hiç öle acı olmuyor be daha çok yolun başındasın videolarını falan da izleme kendini korkutursun sadece ve Doğum eziyet olur