Kızlar merhaba, nasılsınız? Ben geçen hafta gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Dünden beri geçmeyen baş agrım var. Nabzıma baktım 130 un altına düşmedi. Ellerim ayaklarım çok ağrıyor çok acı çekiyorum😢 yurtdışındaym ebemi aradım ağrı kesici iç dedi ama yok yani aynıyım. Gece 2 den beri koltukta oturuyorum. Tansiyonu yüksek anneler belirtilerinizi paylaşır mısınız? Bu arada dün de bebeğimde gelişim geriliği olduğunu öğrendim alakası var mıdır onu da bilemiyorum