Ensr yok canım doğum gibi değil tabiki. Beni içeri aldılar 40 dakika sürdü. Ama öncesinde daha önce doğum yapmadığım için rahime bı krem sürdüler damardan da sancı verdiler suni sanci ile bebeği dusurduler daha sonra ameliyata alıp bebeği aldılar. O biraz acılı oldu tabi ama o kadar korkulacak bı durum değil. Siz daha önce doğum yaptığıniz için direkt de alabilirler. Ameliyat esnasında da uyuttular