tamamdanolmuss kanala girmesi için haftan erken sanırım . Benim 29 dan sonra ağrımaya başladı . Kanala döndü ağrı bi geçti gibi oldu yine başladı doktora sordum buseferde bebek baskı yapıyor aşağı doğru. büyüyor birde bebeğin iri ondan ağrı hissetmen normal dedi hatta baskıdan basur oldum vajina dudağında biraz şişlik oldu korkmuştum doğumdan sonra hepsi geçicek dedi doktor. Sen bidahaki kontrolünde söyle muhakak herşey normalse ciddi birşey değildir diye düşünüyorum 🤔