Gulaysrcn Buse344161 37+3 benim de hep sağıma vuruyor.Hatta vurmak surda dursun 2 ayağıyla tepiniyor.Bir de bazen ayaklarını gogus kafesime dayiyor ki belimi büküp oturamıyorum skolyozum bile duzelmis olabilir sayesinde😀
Mervesevim12 Benim de hep sağ tarafa vuruyor. Benim yarım rahmim olduğu için sol tarafta çok az hissediyorum zaten. Sağ tarafım sanki içten morardı tekme yiye yiye😂gece de hiç uyutmuyor