Berna_59 Kızlar merhaba doğum yapalı bu gün tam 5 . Günün göğüs uçlarım yara oldu emzirirken çok canım acıyor çabuk iyileşsin diye ne yapmalıyım 🥺
Ahrez Berna_59 Lansinoh krem ve gumus kapak kullandim ben ama tahinin uzerindeki yagin da cok iyi geldigini duydum. Meme ucunuzu mumkun oldugunca nemli tutmaya calisin kuruyunca hem ic camasirina yapisiyor hem de daha cok can yakiyor.
Satisati Berna_59 geçmiş olsun canım lansion göğüs ucu kremini kullanabilirsin ben doğuma iki hafta kala kullanmaya başladım doğumdan sondaki iki haftada da devam ettim yara oluşmadı bende birde emzirirken siyah yerin tamamı bebeğin ağzına sokmaya çalış bebek sadece ucunu emdiği için yara oluyor
Babymom07 Berna_59 tahin üstü yağ, lansinoh krem, zeytinyağı, gümüş kapak bunlar iyi geliyormuş ama herkeste farklı sonuç verir 1 aya tamamen geçer inşallah 💕 çok çok fazla acı çekiyorsan sağıp ver göğüslerin iyileşene kadar kendine eziyet etme 😕
Annebebekaa Emzirdikten sonra kendi sütünü süre bilirsin meme uçlarına kremler fazla işe yaramıyor bence yada zeytinyağı ile nemlendirebilirsin
Berna_59 Annebebekaa doktorum hametan krem kullanabileceği mi söyledi ,lakin iyileşmiyor sadece nemlendiriyor sizin dediğiniz gibi yapayım bide belki iyi gelir 🙏teşekkür ederim 😇
Berna_59 Ahrez lansinoh krem ve gümüş kapak kullanımından memnunmusunuz çok tahriş oldu meme ucu emzirirken baya can acıtıyor 🥺😶🙈
Ahrez Berna_59 Ben hamileligimin son haftalairinda takmaya baslamistim kremi de hastaneden verdiler, gumus kapak oranin nemli kalmasini sagliyor. Dogumdan 10 gun sonra hicbir sey kullanmamaya basladim cunku artik sifir aci vardi. Ilk dogumumda da kullanmistim cok memnundum ama krem de kesinlikle ise yariyor.
Berna_59 Satisati çok teşekkür ederimm gerçekten 🫶🙏 emzirirken o kadar çok canım yanıyor ki anlatamam bi an önce kremi alıp kullanmaya başlayacağım 🌸