Demirbilek Karnım bir haftadır inanılmaz çatlıyor ve aşırı kaşınıyor kaşıntı için napabilirim yağ kullandım ama yine de çatladı çatlak önemli değil kaşıntı canımı alıyor
Satisati Demirbilek lierac krem var kullanabilirsiniz çatlak problemini ben genetik diye duymuştum bol bol nemlendirmeye çalışın kuru tutmayın ben herşeyi yaptım yinede çatladı
minnosbirkiz Demirbilek duş sonrası ıslak vücudunuza bebek yağı sürebilirsiniz, çıkınca ekstradan nemlendirici yağ vs sürebilirsiniz
Happymamiyy Demirbilek Aynı durumu bende yaşıyorum birden aşırı çatladım 35+2 olduk bizde kaşıntı dan duramıyorum ayni zamanda yagladiktan sonra bir ince bezi ıslatıp göbeğim koyuyorum rahatlatıyor
Demirbilek Satisati çatlamasın diye sürekli yağladım ama son 1 hafta karnım iyice büyüdü görüntü falan umrumda değil ama kaşıntı yüzünden uyuyamıyorum bile