Bu akşam sezaryene alınacaktım sabahtan esti hastaneye gittim ben bayramda doğurmadım sorun yok demeye.. doktorum bi nst çekilelim bi muayene edelim seni boşuna gelmiş olma dedi tamam dedim. Önce nst çekildim hiçbir şey yok sonra muayene edildim bir de ne görelim SUYUM BİTMİŞ!! Hemen yat akşamı bekleme dedi eve gidip eşyalarımı alıp geldim . Benden önce şansıma 3 tane acil sezaryen yatmış onları bekledim sonra tam bana sıra geldi diyecekken ikiz erken dönem su gelmesi ile başka birini sezaryene aldılar (umarım hepsi sağlıklıdır🫶) onu bekliyorduk bir saat oldu yok iki saat oldu yok bu sırada ben 27 saattir falan aç kalmış bulundum. Meğer diğer acil servislerden apandist patlaması gibi daha önem arz eden acil vakalar gelmiş. Doktorumla konuştuğum ama muayene sırasında kabul edemediği saat 20.00 iken benim acil yatışım ile doğumumun saati 21.16 oldu.. beklemek zorunda kaldık ama çok şükür bebeğime sağlıkla kavuştum. Elhamdülillah hiçbir sıkıntımız yok🙏 benim panik atak olmam ile alakalı olarak tam sezaryene başlanacağı sırada kusmaya başladım ama anestezi ekibi o kadar tatlıydı ki resmen anne şefkati ile yüzümü temizleyip elimi tutup sakinleştirdiler 🫶 zaten muayene doktorum uzman doktor Elif Malçok idi mükemmel bir insan.. sezaryenime denk gelen ve gelmesini canı gönülden isteyip bir kere beni kırmadan kabul eden ayrıca önceki dikişlerimi beğenmeyip sakin sakin toplayarak bana temiz ve güzel bir anı bırakan sevgili doktorum Mesut Çalışkan ve diğer tüm ÜMRANİYE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ personelleri inanılmaz iyiydi çok memnun kaldım gerçekten çok ilgililerdi.. Allah herkesten razı olsun🫶
Sizlere de bir sancı ile kurtulmanızı dilerim efendim.. ben elendim 🫶🤪