Damla3434 Kızlar selam, 31 haftalık hamileyim , alerjik rinit sorunum var hamileliğimin 2. Ayında ortaya çıktı.. ben gibi olup ilaç kullanan var mı ? 2 doktora gittim 1 tanesi ilaç verdi diğeri asla kullanamaZsın dedi korkuttu beni.. ama zor durumdayım ilaçsız geçmeyecek .. sizde durumlar ne ? İlaç kullanıyor musunuz rinit için ?
BurcuY Damla3434 bende de alerjik astım var gebeliğimden önce de vardı ama gebeliğim süresince olmadı çocuk şükür ama doktorum olursa kullanmanı tavsiye etmiyorum ta ki anne sağlığı ön plana gelene kadar dedi 😔