Merve022019taha hamileliğimin 40.haftasindan sonra vücudumun her yerinde kızarıklık ve döküntüler başladı,aşırı kasiniyordum.41. haftada acil sezeryana alındım,bu durum doğum sonrası da devam etti psikolojim bozuldu resmen sürekli ağlıyordum kasintidan,kurdeşen dediler,Dr gittim kolestaz dedi, karaciğer ve safra testleri istedi herseyim normal çıktı,bebeğim doğduktan sonra ya emzirmeyi bir hafta bırak kortizonlu ilaçlarla geçer dediler,aldım ilaçları bebeğime kıyamadım ilaçları kullanmadım,ama doğumdan 10 gün öncesi ve 10 gün sonrası resmen zehir olmuştu.Arastid8m bitkisel çözümler, detoks sularıyla bı anda geçti ve gitti,şu anda iki aylığız çok şükür ilaç kullanmadan atlattım ve bebegimide emzirdim,darısı size ve tüm bebiş bekleyen annelere olsun sağlıkla gelsin bebekleriniz,sağlıkla büyütelim,size en büyük tavsiyem hicbirseyi takmayın stres yapmayın🥺🥺herşeyin başı stres olduğunu sonradan anladım 🥹🥹