Aselnaz33 bulutunannesi33 31 haftalık olduk :) 24 ocakta kontrolüm var o zaman 33 haftalık olucam doktorum iki haftada bir daha sonra haftada bir görüşücez dedi :)
bulutunannesi33 Minik23 Aselnaz33 bnde bgn 28drn berı ıkı haftada bır demsdı bgn gttm ıkı hfta snra grsuruz dedı
KubilayEsraKayadelen 31+4 olduk bugün en son 29+4 de gittik gebeliğim rahat geçiyor o yüzden 1 ay sonra gel dedi 34 yada 35 de giderim 😊😊