Dilekdefne Kizlar 35 haftaligim sancim var ama gercek mi bilmiyorum doktorum agridan duramazsin belinden agri gelir die ama bunlar belirtisi yok ama bu sancida beni bunaltiyor bazen yeter artik dogsa diorum
Saruhansaltuk Dilekdefne bende de var sanci 37 haftaliğim arkadaşım hemşire ona sordum normal dedi yat dinlen dedi ama benim ilk doğumum sezaryen olduğu için şimdide sezaryen olacağım için seni bilemem
Lemdid Dilekdefne hazırlık sancıları olabilir. Gerçek sancılar başladığında emin ol anlarsın 😉 sıklığı artar, suyun gelir, belinde ve kasıklarında çok fazla bir baskı olur. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Esa Sancıları say canım dakika tut sahte sancilar düzensizdir gerçek sancilar düzenlidir ve giderek sıklaşır. Nişan su falan geldi mi
Aygulcan Kizlar bisey sorcam ben suan 35 + 5 im 2 gun once nisanim geldi sizce dogumun ne zman gerceklesir ?
Rabiaeslem Aygulcan canım benimde pek bilgim yol ilk hamileliğim ama Doğum hikayeleri vs okumaktan az buçuk bilgi sahibi oldum 😂 bazısının o gün bazısının 5 gün sonra bile doğumunun gerçekleştiğini okumuştum ama nişan gelmesi rahmin yavaştan açılmaya başlaması herkezin değişiyor demekki
Aygulcan Ay dogurmak istiyorum artik insallah biran once dogururum.s cok fazla agrim var artik cunku.s