Ysmckmk Kızlar 6+3 ün bugün kalp atışı duyamadık doktor progestan verdi kahverengi akıntım oluyor diye, ama cumartesi gel o zaman netleşir dedi sizce bir sıkıntı mı var siz kaçar haftada duydunuz
Busrababacan61 Ysmckmk 6 hafta çok erken daha en az 8 haftada duyuluyor diye biliyorum benim ilk gebeligimde 11 . Haftada gitmiştim hem cinsiyeti hem kalbini dinlemiştik