-Aysenurrrr- Çok heyecanlıyım kızlar🥲 aslaa zaman geçmez zannediyordumm şafak 200lerden bahsediyordummm 🥹 sayılı gün geçmiyor diyordum. Bitiyormuş. Deva kuşum geliyor 🧚🏻♀️
2bebekanne -Aysenurrrr- sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲 Allahım bir an önce benimde zamanım gelsin daha yolun başındayız göz açıp kapayıncaya kadar geçsin istiyorum
perihankrkya -Aysenurrrr- sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍❤️bende 23+3um geçmiyor zaman diyorum daha benimde geçermi ki ikinci gebeliğim ilki çabucak geçti bunda geçmiyor bir türlü 😂
-Aysenurrrr- 2bebekanne inşallah her şey yolunda gider. Yol evet zor ve uzun ama inan sonu çok güzel bir yere çıkacak ❤️senin minik kaç haftalık
2bebekanne -Aysenurrrr- amin inşallah❤️ 12+2 günlüğüz şuan ikinci gebeliğim çok zor geçiyor oğlum da 9 ay bulantım kusmam vardı bunda da var o yüzden zaman durmuş gibi hissediyorum çok zor geçiyor özellikle oğlum için üzülüyorum çünkü hiç ilgilenemiyorum onunla😔
-Aysenurrrr- perihankrkya yaa insan unutuyor bence benim ilk gebeliğim tabii sen daha iyi bilirsin tabii ama yaşanıp bitince unutuluyor