Gamze_gamze Bence de değiştirin.
Bazı doktorlar cahiliye döneminden kalma gibi herseye yasak koyuyorlar.Ben doktorum sayesinde rahat bir gebelik geçirdim,gebersen çıkan tüm sorunları ilaçlarla çözdük.
Gebeler için bir çok alternatif ilaçlar mevcut.Mesela doğuma kadar 14 kutu antibiyotik kullandım sadece doktoruma güvendim.
Bebeğim 1780 gram 33 hafta doğmasına rağmen sadece 4 saat solunum desteği aldı hemen sütümü içti.
Bahsettikleri gibi şeyler olsa sağlıksız bir bebek dogardi