emirtimr1 kızlar yarın 32 haftalık oluyor oğlum bir nokta da o kadar çok sertleşiyor ve ağrım oluyor ½ dakika sürüyor geçiyor.özellikle bu hareketinden önce adet sancısı gibi sancım oluyor bu normal mi?
emirtimr1 sb17 bende çarşamba günü gideceğim ama insan endişeleniyor çünkü iki gündür oluyor daha önce yoktu🥲
Tatlianne38 Bebek büyüdükçe yeri daralıyor.ve biz hareket lerini yoğun hissediyoruz..bence ondan…ya da doğum yaklaştığı için kasılma olabilir
emirtimr1 Tatlianne38 bende kasılmalar normal diye biliyorum da bu kadar erken olabileceğini tahmin etmedim 😅
emirtimr1 sb17 sanmıyorum içini ferah tut ben çarşamba günü sorduğumda buraya da yazarım senin için 🥰
Zynpkcn Bende bugun sordum 32+1 dim benim sürekli olmadığı için sorun olmaz ama surekli ise sikinti olur eedi