dorugun_annesi1 Kızlar dün 4 aylık olduk. Bugün öksürük geldi öksürünce aniden batma sızı oldu karnımda sebebi nedir sizce normal mi. Bazen hapşırınca da oluyor.İlk hamileliğim ve çok korktum.
sb17 dorugun_annesi1 bende de oluyordu öksürünce bazen, bir sorun yaşamadım şimdiye kadar, benim tecrübem tabi bu
Annelikmghb dorugun_annesi1 bende 4 aya girdim ozellikle hapsirik cok siddetlu geliyir bendede kasık lar da şiddetli agri oluyor
Gamze_gamze dorugun_annesi1 ben de her hapşurmamda oluyor alerji hastasıyım günde 20-30 sefer yaşıyorum korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle
dorugun_annesi1 Rabissannee çok korkuyordum 🙏 teşekkür ederimm rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah