Nurseley Dayanılmaz değil ama can yakıcı. Aglasan da sızlasan da o acı olucak. Kesi yerim çok yanmıştı ilk ayağa kalktığımda. Kızgın ateş gibiydi. Ama tabiki yürüdükçe kendime geldim. Herşey gibi onun da acısı elbet gecicek tabi . Ağrı kısmı da şöyle rahim toparlanirken sancilanmalar olmuştu bende. Bol bol su iç WC girersin ve çok iyi gelir emin ol. İçin bosaldikca rahatlatsin