Melekanne12_ Arkadaşlar iki gündür TV çok kötü ısınıyor ama çalıştırmadigim zman malesef çocuklarim durmuyor aglmaya başlıyo ısınması patlarmaya sebeb oluemu
Melekanne12_ elifozkann gerçekten miiii ya vala benim şansım hiç yok tüplü televizyonum vardı o da yandı iknici el büyüğünü aldık oda iki gündür ısınıyor bir haftadir biseyi yoktu resmen şuan ağlayarak yazıyorummmm
piiremsesinannesiii Melekanne12_ kablolarına bak bir istersen sıkışan bükülen bir kısmı falan var mı bazen bizim köydeki tv de kablolardan kaynaklı ısınma oluyor diye hatırlıyorum.
Melekanne12_ Zmom yok bu çok eski bir markaymis bütçemiz yoktu bu verdi adam ama inanın bezdiridler beni
Zmom Melekanne12_ Canım muhtemelen tv de sorun varmış zaten bu tvler çok sağlam oluyor annemlerde de var hala daha kullanılır durumda kaç yıllık hemde. Kablolar ne durumda yanmış mı? Prizle ilgili mi acaba. Bilemedim ama
Melekanne12_ piiremsesinannesiii canım yüzümü yaklaştırıyorum ısısı yüzüme vuruyor ama oğlum rahatsız ağlıyor açmamı istiyor
Melekanne12_ piiremsesinannesiii yok içinden ısı geliyor adamı aradık ama malesef açması için yine para istiyor daha aylık yatmadı esmin bende elim kolum bağlı kaldı
piiremsesinannesiii Melekanne12_ bence bunu bir fırsata çevir ve çocuklarına ekran yerine aktiviteler yaptırmayı beraber oyun oynayabilmeyi vakit geçirmeyi öğret tv yok bozuldu açılmıyor gibi nedenlerle bir iki güne ikna edersin ve çocuklar da zaten bu duruma alışır 🧚🏻♀️
yagmurus Patlayabilir canım hiç belli olmaz biraz baktıktan sonra kapat fişini çek dinlensin televizyon tekrar aç o sırada oyalacak şeyler verebilirsin oyun hamuru olabilir eğitici kitaplar olabilir televizyona da alışması iyi bir şey değil