Ncydmr 2.sezeryaninizi anlatsanız kızlar ağrı ilki gibi mi degil mi neler oldu diye de bilgilensek 9 haftaligim ama şimdiden tedirginim😊
Melomeltem Ncydmr ben dördüncü sezaryeni olucam insallah haftaya korkma eskisi gibi değil doğumlar kolay oluyor ha çok agrin olursa serum iste taksınlar
Merymery2233 Ben 3. Sezeryana hazırlanıyorum 2. Si çok çok rahat olmuştu ilkinden daha az sancım olmuştu daha erken toparlamıştım ben 2. Sinde hiç korkmamıştım ama 3. cüsü korkutuyor allah yardımcımız olsun ama genel olmayın..
Ncydmr Merymery2233 allah sizinde yardimciniz olsun insallah tez zaman da kurtulun ben oglum da da genel anestezi ile olmuştum rahat geçmişti onda 😊
Ncydmr Defne00Duru insallah korktuğumuz gibi olmaz çabucak biter hem bebeğimize hemde ilk çocuğumuza döneriz 😊
Merymery2233 [bilinmeyen] bende ikisindede kalmadı bol bol emzirin zaten mucizeyle uğraşmaktan hemen veriliyor kilolar ☺️