Damlaozzz zamloss123 34teyim ara ara sabah bulantım oluyor ilk aylar gibi değil asla ama bunlarda minik bulantılar gibi hemen geçiyor
zamloss123 Hulo2105 makat gelişli sürekli midemin altında o yüzden mi bilmiyorum başka bişey olmasından korktum
Hulo2105 zamloss123 daha önce de okudum burda midesi tekrar bulanan oluyor. Doktor mide ilacı vermiş miydi evde varsa iç bari
Eminetuna6 Bizde bugün 35 olduk sürekli olarak bir mide bulantısı var arada da mide yanması canım hiç bir şey yemek istemiyor 🤦♀️
zamloss123 Eminetuna6 benimde canım istemiyor ama aç kalınca daha çok bulanıyor gece bile kalkıp bi karpuz felan alıyorum agzıma
zamloss123 Eminetuna6 benimde canım istemiyor ama aç kalınca daha çok bulanıyor gece bile kalkıp bi karpuz felan alıyorum agzıma
ecmelmirzaogluu Aynı durumu ben de yaşıyorum maalesef. Doktorum kontrolleri yaptı bir sorun olmadığını görülebildiğini söyledi. Bulantı için evde prilamdr var çok kötü olursam onu kullanıyorum
zamloss123 ecmelmirzaogluu doktora sorcaktım izinden daha dönmemiş hiç de görmedim sonradan başlayanı içime bi kurt düşmüştü
zamloss123 4949zilanerturk ilkinde bende öyleydiö ama bunda geçmişti tekrar başladı mide yanması için razogen diye hap yazdı doktor o iyi geliyo
sedef_kayakrts zamloss123 merhaba benim de ilk 4 ay mide bulantım olmuştu şuan 31+4 ve yeniden başladı gibi ara ara midem bulanıyor ☹️