Elifsb Kızlar selamlar. Bebişimizin kız olduğunu öğrendik. Benim ismim Elif eşimin Bekir. Bebeğin ismini “Belis” koymak istiyoruz internette aşkın ilk meyvesi, fevkalade çok güzel anlamı var. Sizce nasıl? Fikir almak istedim
Elifsb snowglobe Beliz için işaret, iz diyorlar. Bende Belizi daha çok beğendim ama anlamı güzel olsun istedim
Elifsb Aabb-33 çok merak ediyorum bana ne diyecek. Bebeğe zararı olmasında tek korkum o. Herkes diyor bebeğin beyin gelişimini kötü etkiler falan. ☹️
Aabb-33 Elifsb yok hiç merak etmeyin benim 20. Haftada çıkmıştı düşük şeker problemi şu an 28 deyim hiç bir sıkıntı olmadı hatta bebeğim 1 hafta önde gelişimi suyu organları her şeyi normal sadece bizim dikkat etmemiz gerekiyor diyetisyene yonlendirir zaten muhtemelen doktor az az sık sık yiyorsun sekerli şeylerden uzak duruyorsun falan
Elifsb Aabb-33 açlık ve tokluk şekerime baktılar sonuçları bekliyorum çocuk için sorun olmasın yeter bana. Beyin gelişimini direk etkiliyor falan dedi herkes o kadar korktum ki.. inşallah bir sorun varsa da diyetisyenle falan çözülür. İçimi rahatlattınız sağolun 🙏🏻🙏🏻
Aabb-33 Elifsb bana doktor 70 in altina düşürme bebek beslenemez diye o yüzden diyetisyene başladım az az sık sık yiyorum inşallah sizin de sonuçlarıniz iyi çıkar gerek kalmaz ki düşük çıkarsa da diyetle cozuluyor ilk başta zor geliyor ama alışıyor insan bebislerimiz için katlancaz😇