Seyma3456 Vethekelif Allah in izniyle hicbirsey olmaz insallah ne kadar iyi düşünürsek o kadar iyi olur hurma ananas tüket dogumun kolaylassin
Seyma3456 Rabiaa05 bizim uyanik cocuklar maaş zamanini bekliyor bence 🤣 çünkü baya bi ayni olan var erkek mi sizinki de
Nurcin Seyma3456 14 :/// 62 ile hamile kaldim. Boyum 1.70 çok belli degil ama bünye alışık olmayınca ağır geliyor 🐤🐤🐤🐤
Seyma3456 Nurcin biraz fazla almissin sanki hamur isi yiyor musun bak o da cok rahatsiz eder ben hamur isi yemiyorum canim tatli isteyince de meyve yiyorum bence bu aralar dikkat et
Denizreyyan Seyma3456 Biraz fazla sabırsız olduğum için bu güne zor gelmiştik bundan sonrası da bana hiç geçmez o zaman 😐
Seyma3456 Denizreyyan benim gibisin 🤣 ya bi de ben daha cok esim yüzünden sabirsizim surekli dog artik oglum bu bebek erken dogacak deyip duruyor ister istemez bende sabirsizlaniyorum
Vethekelif Seyma3456 tüketiyorum zaten ben hamileliğin basından beri hep dikkat ettim her seye balık et tavuk yumurta süt kasar kuruyemiş böyle geçti 9 ayım 😀 her gün 1 saat yürüdüm 23. Haftadan sonra yogaya başladım haftada 3 gün yani benim sağlık ocağındaki doktorum bana hep sen hamilesin biraz sıkıntı olsun değerlerinde kendine bu kadar iyi bakma diye espri yapar hep ama gelmeyen çocuk gelmiyor😀😀😀 daha vakti zamanı var demekki
Nurcin Seyma3456 yooo. kim hamur işi yapacakta ben yicem :D yediklerim hamile kalmadan önce yediklerimle aynı ama... yaradı bana... bakalım şu saatten sonra neler olacak ://///
Seyma3456 Vethekelif ne güzel benim tek yaptığım akşama kadar gezmek hic oturmam herkes yolda doguracaksin diyor bana da platese falan baslamak istedm ama gezmekten ona bile vaktim kalmıyor 🤣
Seyma3456 Nurcin bebis sağlıklı olsun da gerisi onemli degil bünye meselesi demekki bakarsin sen benden once vermissin kilolari 😄