HaticeTekin Molfix kullandım cocukda pişik oldu maalesef sarışını aldım hiç yumuşak deil çok rahatsız edici bı kumaşı var en iyisi yesildi ama tükenmiş hiç bir yerde yok Ankara’da oturuyorum