Kızlar 21 Haziran’da kan verdim 4737 çıktı sonra 23 haziran başka bir devlet Hastanesi’nde kan verdim ama önce keseyi de gördü orda da 5253 cikti doktor sağlıksız dedi ama Başka hastnede kan verdiğim için labaratuvar farkından da olabilir dedi 2 gün sonra bidaha gel aynı yerde ver dedi başına böyle bir durum gelen var mı? Sizce sağlıksız mıdır hastane farkından mıdır? İlk verdiğim sabah 10 gibiydi 2. Si akşam 7 gibi