Esnakdnz Herkese merhaba canım anneler🫠 kullanır mıyım bilmiyorum ama yinede aldığınız veya almayı düşündüğünüz emzik ve biberon önerileriniz nelerdir🤔
Rabia97 Esnakdnz biberon avent canım en iyisi bence o emzik de bibs almayı düşünüyorum ben o modelleri çok beğeniyorum
Esnakdnz Aybukealtintas Rabia97 bende onları düşünüyorum ama karae veremiyorum bibsin hangi yapılısını alsam ona karar veremiyorum
Rabia97 Esnakdnz ben ilk oğlumda damaklı kullandım 15 ay emzik kullandı sonra kendi bıraktı yine öyle alacağım