denizleo09 19.haftadayim normalde sola yattığımda ya da oturduğumda bebeğimin hareketini çok rahat hissederdim kızlar bugün hiç hissetmedim normal midir :/ bu saatte doktor da bulamadım çok evham yaptım
Gg5348 denizleo09 o haftalarda çok düzensiz oluyor hareketler korkacak bir şey olduğunu zannetmiyorum içinizi ferah tutun
Beyz28 Normal canım bende çok telaş yapıyordum biraz daha bekle ama stres yapma tatlı bişeyler ye takip et