Kızlar merhaba,
33+3 haftaligiz. Genelde karnımın alt kısmında pit pit kalp gibi atıyor. 5-6 dk falan sürüyor. Günde 3-4 kez yaşıyorum bu durumu. Internetten baktığımda da bebeğin hiçbirini olduğu yazıyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda. Artık dışarıdan baktığımda bile hickirdikca görebiliyorum minik minik atisini🙂🥰