Merhabalar bişey sormak istiyorum bı haftadır sağ kasığımda bı baskı ve acı var sezeryan yerinin biraz altı tam kasik boşluğu değil aslında bişey kaldırırken falan acısı oluyor cuma gideceğim doktora acaba fıtık mi yoksa bebeğin pozisyonuna bağlı ağrı mi bilemiyorum küçükken vardı bende fıtık ama geçmişti ameliyatsız