f_gecee
bende ece hocaya gidiyorum bağcılar devlete geçti nst de çok ilgililer, sırt üstü rahatsız olsum istersen yan dönebilirsin dediler wcler tertemiz, gebe tansiyon ölçülen alamda çok kibarlar ama doğum alanı nı merak ediyorum korkum başladı 37 haftalık oldum :/