Ceylin07
Yarısını değil hastaneden detaylı fatura alıp sgkya gidip şikayet ediyorsunuz fazla ücret alındığını düşünüyorum diye ki zaten e devlette vs hastanenim sgkdan ne kadar ücret aldığını görebiliyorsunuz (tüm işlemler için) sgknın da kendi sitedinde hastaneye ve doğum şekline göre belirlenmiş fiyatlar var oradan baktığınızda gördüğünüz fiyatın 2 katına kadar hastane alabilir bu yasaldır. Onun üstünde ise sadece o kalan kısmı alabilirsiniz. Onun yerine hastane ile en başında görüşüp sut girişi yaptırmak istediğinizi vs söyleyin. Sonrasında o hastaneye gittiğinizde sorun yaşayabilirsiniz artık bu gibi durumlarda hastaneler şikayetçi olan hastalarla sorun yaşayabiliyor.
Evet bu hakkı size sgk vermiş ama ben de gereksiz buluyorum çünkü en başından vereceğimiz paraları bilip özel hastanelerde doğum yapıyoruz. Fahiş ücretler olabilir lakin bile bile kabul edip sonrasında şikayetçi olmak bana etik gelmiyor. Fiyatlandırma ile görüşün belki indirim yaparlar.