Kızlar iyi akşamlar, 34+2 de kontrole gittim beniş dönmemişti doktorum dönmeye niyeti yok gibi dedi. Cumartesi kontrole gideceğim ama dönecek gibi değil ayakları aşağıda kafası göğsümün altında sürekli yukarı itiyor. Doğumu devlette düşünüyorum . 37. Haftaya kadar dönmezse devlet bekliyor mu yoksa sezeryan mı yapıyor ?