gozdeakyosun Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum hanımlar. Sizden bir ricada bulunacağım rica etsem 6-7 haftalık ultrason görüntülerinizi atar mısınız bebeğimin ultrason görüntüsü ile karşılaştırmak istiyorum, şimdiden herkese teşekkür ediyorum 🎀🌸💖👶
sutlukahve_ gozdeakyosun hayır normal benim elimde görüntü yok ama benimde böyleydi hatta belki sizinki daha belirgin bile olabilir
Liya3444 gozdeakyosun gozdeakyosun Benimkinede bakarmısınız 7+5 bugun bebeği de gorduk kalp atısınıda duyduk sukur sorun yok dedi doktor ama sizde bakarmısınız